همه چیز ساده است

درباره سایت
کدام است-چیست-چه نام دارد-درگذشت-بیوگرافی و عکس-کلیپ-بازیگر-خندوانه-دورهمی-عکس و بیوگرافی-بازی-برنامه-نتایج-سوالات-فال

در المپیک اولین طلای کشتی فرنگی ایران توسط چه کسی گرفته شد؟۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

اولین طلای کشتی فرنگی ایران در المپیک توسط چه کسی گرفته شد؟

جواب:حمید سوریان

توضیحات:

حمید سوریان نماینده کشورمان در فینال وزن ۵۵ کیلوگرم با پیروزی مقابل روشن بایراموف، نایب قهرمان المپیک پکن از آذربایجان مدال طلای المپیک لندن را بر گردن آویخت.

نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دور دوم مقابل ارالی‌یف از قرقیزستان در دور سوم هم از سد پیتر مودوس مجارستانی گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله هم در ۲ تایم و با نتایج (۳ بر صفر) و (۳ بر صفر) مقابل هاکان نیبلوم، نفر سوم جهانی ۲۰۰۹ از دانمارک به پیروزی رسید و راهی دیدار نهایی شد.

با حضور سوریان در فینال مدال نقره وی قطعی شد و پس از ۴۰ سال ناکامی کشتی فرنگی در المپیک بار دیگر ایران در این رشته صاحب مدال المپیک شد.

وی در فینال به مصاف روشن بایراموف، دارنده مدال نقره المپیک پکن و قهرمان ۲۰۱۱ جهان از آذربایجان رفت که در ۲ تایم و با نتایج (۲ بر صفر) و (یک بر صفر) در این دیدار به برتری رسید تا مدال طلای المپیک را بر گردن بیاویزد.نابغه کشتی فرنگی ایران و دارنده ۵ مدال طلای جهان با مدال طلای المپیک کلکسیون افتخاراتش را که تنها مدال المپیک را کم داشت کامل کرد.این مدال طلا نخستین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی ایران است. پیش از این محمد پذیرایی مدال برنز المپیک ۱۹۶۰ رم و محمد علی‌آبادی آخرین مدال تاریخ ایران را در بازی‌های المپیک در المپیک ۱۹۷۲ مونیخ مدال نقره را برای ایران به ارمغان آورده بود.

سید محمد ملک حسینی
موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ب.ظ

پیامک و اس ام اس های زیبا تبریک ولادت امام رضا (ع)۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


ام رضا علیه السلام مبارک باد حق، معرفت به هر نگاهم داده در حلقه ی عشق خویش راهم داده اینها همه علتش فقط یک چیز است ایرانی ام و رضا پناهم داده میلاد مسعود ولی نعمت ما، آقا امام رضا مبارک شمع جمع شاپرکهایی رضا ای کلید ساده مشکل گشا آن گل زیبا گل خوشبو تویی ای رضا جان، ضامن آهو تویی با نگاهت چون کبوتر کن، مرا تا بگیرم اوج، خوشحال و رها میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد از این همه انزوا مردد شده ام،دیوانه رنگ زرد گنبد شده ام، امروز دلم حال کبوتر دارد،انگار که بی قرار مشهد شده ام. میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد پلک خورشید به فرمان تو بر می خیزد صبح، از سمت خراسان تو بر می خیزد نور، هر صبح می افتد به در خانه ی تو بعد از گوشه ی چشمان تو برمی خیزد میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد ای پسر فاطمه، نور هدی، سبزترین باغ بهار خدا با تو دل از غصه رها می شود، پاکتر از آینه ها می شود ای گل گلزار خدا، یا رضا، آینه ی قبله نما یا رضا میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد السلام ای حضرت سلطان عشق یا علی موسی الرضا ای جان عشق السلام ای بهر عاشق سرنوشت السلام ای تربتت باغ بهشت میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد حق، معرفت به هر نگاهم داده در حلقه ی عشق خویش راهم داده اینها همه علتش فقط یک چیز است ایرانی ام و رضا پناهم داده میلاد مسعود ولی نعمت ما، آقا امام رضا مبارک کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد بدون واسطه دم از احد نخواهد زد گدای کوی رضا شو که آن امام رئوف به سینه ی احدی دست رد نخواهد زد بهترین شادباش ها تقدیم به شما، بمناسبت میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع) شمع جمع شاپرکهایی رضا ای کلید ساده مشکل گشا آن گل زیبا گل خوشبو تویی ای رضا جان، ضامن آهو تویی با نگاهت چون کبوتر کن، مرا تا بگیرم اوج، خوشحال و رها میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد مهر تو ز لوح دل سپردن نتوان حاجت برکس به جز تو بردن نتوان از هجر تو مرگ بهر من آسان‌تر دل بر کس دیگری سپردن نتوان میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد به گوش دل ندا آمد، که یار دلربا آمد به درد ما دوا آمد، رضا آمد، رضا(ع) آمد خدا داد آنچه را وعده،‌ بشد در ماه ذیقعده که آمد بهترین بنده، رضا آمد ، رضا آمد میلاد امام رضا (ع) مبارک میدونم شفاعت بی منتت زبون زده به همین امید دلم به مشهد تو اومده میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد ایـــن راه اگـــر خــــاره و خــــارا، بطلــــب! گــــر قابـــل آبلــــه اســت ایـن پــا، بطلــب! «دســت از طـلب…» آه، فــــال خــــوبی آمــــد یعنـــــی تـه مطـــلب ایـــــن که: آقـــــا! بطـــلب ایشاله بزودی قسمت همه مشهدالرضا.. نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند مردم صدای آمدنت را شنیده اند زیباتر از همیشه شده آستان تو آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا (علیه السلام) مبارکباد. آن شب شب میلاد سبز هشتمین لاله دل را پر از عطر و صفاى یاس‎ها کردند باران مهر و رحمت و نور و صفا بارید دل را بـه عـشق پاک “آقا” آشنا کردند ————————————————- پلک خورشید به فرمان تو بر می خیزد / صبح ، از سمت خراسان تو بر می خیزد نور ، هر صبح می افتد به در خانه ی تو / بعد از گوشه ی چشمان تو برمی خیزد اس ام اس تولد امام رضا (ع) – اس ام اس ولادت امام رضا-پیامک تیریک ولادت امام رضا-sms ولادت امام رضا

سید محمد ملک حسینی
موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ

عکس و بیوگرافی علی هاشمی (وزنه بردار المپیکی) +رکورد۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


علی هاشمی Ali Hashemi (متولد ۱ نوامبر ۱۹۹۱ در ایلام ، قد : ۱۷۸ ، وزن : ۹۳) وزنه‌بردار ایرانی است که در مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ موفق به کسب مدال برنز در دسته وزنی ۹۴ کیلوگرم شد.   دستاوردها و عنوان‌ها بهترین(های) شخصی یک ضرب: ۱۶۸ کیلوگرم (۲۰۱۵) دوضرب: ۲۰۸ کیلوگرم (۲۰۱۵) مجموع: ۳۷۶ کیلوگرم (۲۰۱۵) سابقه مدال شرکت‌کنندهٔ کشور  ایران Asian Championships برنز پوکت ۲۰۱۵ ۹۴ کیلوگرم علی هاشمی: حرکت یکضرب ۱۷۵، دو ضرب ۲۱۲ و مجموع ۳۸۷ کیلوگرم وزنه برداری دسته ۹۴ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ که در تاشکند ازبکستان علی هاشمی از ایران با رکورد ۱۷۴ یک ضرب، ۲۰۰ دوضرب و مجموع ۳۷۴ کیلوگرم (۲ مدل نقره یک ضرب و مجموع و برنز دوضرب)

سید محمد ملک حسینی
موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۶ ب.ظ

الینای ۶ ساله پس از صد ۱۰۰ روز کما در گذشت همراه عکس۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

اتاق خبر 24

الینا فروتن دختر شش ساله گلستانی که ماه‌های گذشته برای درمان بیماری لوزه به بیمارستان طالقانی گرگان مراجعه کرده بود که پس از انجام عمل جراحی دچار مشکلات پزشکی شد و پس از چند روز به کما رفت.

ec2a52881bf84381926a57582ca73288.jpg

این دختر پنج ساله بامداد امروز پس از یک دوره کمای مغزی 100 روزه جان خود را از دست داد.
براساس اعلام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان، تا ساعتی دیگر گزارش مرگ این کودک در بیمارستان طالقانی گرگان برای خبرنگاران ارائه خواهد شد.
پیش از این، سیداحمد حسینی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرده بود که بررسی‌های تیم‌های پزشکی ویژه نشان داده که یک عارضه پزشکی نادر عامل به کما رفتن الینا فروتن دختر شش ساله در بیمارستان طالقانی گرگان شده است.

سید محمد ملک حسینی
موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۳ ب.ظ

ساعت خوش مهران و عکس قدیمی از بازیگران۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

در دهه ۷۰بسیار طرفدار داشت منتشر شد.

عکس قدیمی بازیگران بیوگرافی نعیمه نظام دوست بیوگرافی مهران مدیری بیوگرافی رضا شفیعی جم بازیگران ساعت خوش

مهران مدیری، نعیمه نظام دوست،رضا شفیعی جم، مرحوم داوود اسدی و ارژنگ امیر فضلی و … در این عکس مشاهده می شوند.
ساعت خوش نام سریالی تلویزیونی است که در سال ۱۳۷۳ و ۱۳۷۴ به کارگردانی مهران مدیری به صورت هفته‌ای یکبار از شبکه دو پخش می‌شد.مجموعه شامل قطعات (آیتم‌ها) طنز کوتاه بود و نکته خاص آن متفاوت بودن آن با نوع طنزی بود که در آن زمان در صدا و سیما رایج بود و بسیار تکراری و یکنواخت شده بود.

سید محمد ملک حسینی
موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ

خرید پنکه خورشیدی ماشین۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

تخفیف خرید پنکه خورشیدی برای ماشین - فروشگاه اینترنتی ایران آرنا

iranarena.com › auto-cool-car
سازگار با دستگاه همراه - تخفیف خرید اینترنتی پنکهبرای ماشین را از سایت ایران آرنا بخواهید.توکول یک دستگاه تهویه هوا و خنک کننده هوشمند است ...

خرید پنکه خورشیدی ماشین اتوکول اصل ...

mersadmarket.ir › خرید-پنکه-خورشیدی-...
سازگار با دستگاه همراه - پنکه خورشیدی ماشین یکی دیگر از خلاقیت های بشر است.پنکه خورشیدی اتوکول به گونه ای طراحی شده است که با نصب آن به ...

آپارات - پنکه خورشیدی ماشین

www.aparat.com › result › پنکه_خورشی...
سازگار با دستگاه همراه - خرید پنکه خورشیدی ماشیناتوکول AUTO COOL · clipkade ... فروش پنکه خورشیدی اتوکول ماشین 34000 تومان · صادقی.

پنکه ی خورشیدی ماشین اصل با تخفیف ویژه و ضمانت - خرید اینترنتی

buy66.ir › machine-solar-fan
سازگار با دستگاه همراه - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پنکه خورشیدی ماشین. AUTO COOL. بدون نیاز به برق و باطری. جابه جایی آسان و نصب سریع و راحت.

خرید اینترنتی پنکه خورشیدی ماشین | ...

shopmenow.ir › خرید-اینترنتی-پنکه-...
سازگار با دستگاه همراه - خرید اینترنتی پنکه خورشیدی ماشین,خرید پستی لوازم ماشین,خنک کنندهماشینپنکه همراه,خرید اینترنتی پنکه قابل حمل ...

نمایندگی پنکه خورشیدی ماشین تابستان 95

sun-auto-cool-car.bigsite.ir
نمایندگی پنکه خورشیدی ماشین تابستان 95 - خریداینترنتی کولر سردکن اتوکول خورشیدی خودرو 35000تومان , فروش پنکه ...

مرکز توزیع خرید پنکه اتوکول خورشیدی ماشین 35000تومان

auto-cool2016.monoblog.ir
مرکز توزیع خرید پنکه اتوکول خورشیدی ماشین35000تومان - خرید کولر اتو کول خودرو 35000تومان , پنکه خورشیدی اتو کول ...

خرید پنکه خورشیدی ماشین اتوکول AUTO COOL | فروشگاه اینترنتی خرید ...

okyanus.ir › خرید-پنکه-خورشیدی-ماشی...
خرید اتوکول پنکه خورشیدی ماشین را از این سایت با قیمتی باور نکردنی به شما پیشنهاد می کنیم.با نصبپنکه خورشیدی ...

نمایندگی توزیع اینترنتی پنکه اتوکول ...

auto-cool.4w4.ir
سازگار با دستگاه همراه - با استفاده از پنکه اتوکول دمای داخل اتومبیل خود را به طور کامل از بین ببرید. ... اطلاعات بیشتر خرید پستی ... خورشید را دریافت و تبدیل به انرژی الکتریسیته می کند و دمای هوای داخلماشین را کاهش می دهد.

قیمت پنکه خورشیدی اتوکول ماشین - فروشگاه بزررگ میهن مارکت ایرانیان

mihanmarket.shopfa.com › products
فروشگاه کولر ماشین 28000تومان , خرید کولرخورشیدی ماشین , فروشگاه پنکه خورشیدی ماشیناصل , قیمت کولر خورشیدی 

فروشگاه اینترنتی ارزان | تاپ آرنا - خرید اینترنتی پنکه ماشین ارزان

toparena.ir › post
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پنکه ماشین ارزان. خرید پنکه خورشیدی ماشین. ویژگی پنکه و تهویه هوای اتوکول : هیچ نیازی به برق و ...

پنکه خورشیدی خودرو – سایت قیمت ها

pric.3eke.ir › پنکه-خورشیدی-خودرو
سازگار با دستگاه همراه - ۷ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خرید پنکه خورشیدی ماشین اتوکول اصل AUTO COOL – فروشگاه خرید … پنکه خورشیدی ماشین یکی ...

71 پنکه خورشیدی خودرو Auto Cool ... - سایت تخفیف و خرید گروهی نیک تگ-

niktag.com › off › پنکه-خورشیدی-خودر...
سازگار با دستگاه همراه - ویژگی ها. پنکه هوشمندخورشیدی خودرو; برند: Auto Cool; تهویه و خنک کننده داخل خودرو ; بدون نیاز به برق و باطری و کار فقط ...

فروش اینترنتی پنکه خورشیدی ماشین ...

www.autocool.pishroblog.ir
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خرید پنکه خورشیدی ماشین,خرید اینترنتی پنکه خورشیدی ماشینخرید پستیپنکه خورشیدی ماشین.

خرید پنکه خورشیدی ماشین AUTO COOL

autocool.pishroblog.ir › Post
۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - قیمت : 45000تومان قیمت : 24000 تومان. خرید پستی. پنکه خورشیدی ماشین. AUTO COOL. بدون نیاز به ...

خرید پنکه خورشیدی ماشین جدید | سفارش ...

autocooler.tinablog.ir
۸ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خرید پنکه خورشیدی ماشینجدید | سفارش پنکه ماشین - فروش اینترنتی پنکه خورشیدی خودرو,قیمت خرید ...

پنکه خورشیدی ماشین AUTO COOL

beroz.binblog.ir › post
سازگار با دستگاه همراه - ۱ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... با استفاده از موتوری که در ... 3 . خرید پنکه خورشیدی ماشین اتوکول AUTO COOL | فروشگاه اینترنتی .

نمایندگی فروش پنکه خورشیدی ماشین

fansolar.ratablog.com
۱۵ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نمایندگی فروش پنکه خورشیدی ماشین - خرید پنکه خورشیدی ماشین | خرید اینترنتیپنکه خورشیدی ماشین ...

خرید پنکه خورشیدی ماشین AUTO COOL | فروشگاه اینترنتی آرتا شاپ

artashop.net › خرید-پنکه-خورشیدی-ماش...
پنکه خورشیدی ماشین UTO COOL بدون نیاز به برق و باطری جابه جایی آسان و نصب سریع و راحت یک دستگاه تهویه و خنک ...

تخفیف خرید پنکه خورشیدی برای ماشین - فروشگاه اینترنتی آیسان

isan-shop.8n8.ir › post
تخفیف خرید پنکه خورشیدی برای ماشین - درصورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگیرید
سید محمد ملک حسینی
موافقین۰ مخالفین۰
جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ

خرید آبپاش mighty blaster-مایتی بلستر۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

خرید آب پاش مایتی بلستر-خرید پستی آبپاش-mighty blaster -ارزان قیمت-اصل-خرید اینترنتی-فروش مایتی بلستر

سلام عزیزان. همانطور که عده ی زیادی از شما میدانید شاپ اف به عنوان یک سایت خبری فروشگاهی به معرفی محصولات کاربردی سیستم پایگان و میهن استور می نماید. شاپ اف امروز قصد معرفی آب پاش مایتی بلستر را دارد. و اما ویژگی های جالب این آب پاش را لیست کرده ایم.

جنس پلاستیکی

دسته ی ارگونومیک

پنج حالت برای آب پاشی

بدون نیاز به مصرف برق

ساخته شده با فولاد ضد زنگ

خب عزیزان ما اندکی از ویژگی های این آب پاش را ذکر نمودیم جهت خرید آب پاش کافی است روی آیکونی که چشمک میزند کلیک کنید سپس به سبد خرید هدایت شوید

سید محمد ملک حسینی
موافقین۰ مخالفین۰
جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ

سنگ تقو بازی محلی کدام استان است؟۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

سنگ تق تقو بازی محلی کدام استان است-بازی سنگ تق تقو مربوط به کدام استان است

سلام دوستان امروز اولین مطلب  از پک کالا نیوز را منتشر می کنیم.امیدواریم زین پس مطالب بهتری را منتشر کنیم. بسیاری از استان ها هستند که بازی های محلی فراوانی دارند. البته بعضی هایشان میان استان های مختلف اشتراک دارند‌. این بازی مربوط می شود به استان کرمان که در حال حاضر توسط کارشناسان هنری آن به ثبت رسیده است

موافقین۰ مخالفین۰
يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ب.ظ
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید